miercuri, 2 iunie 2010

Nu o suparati pe Kristen!

Kristen Stewart
Ce ti-e si cu celebritatea asta. Kristen inca mai are probleme de adaptare cu statutul de vedeta cu toate ca a avut la dispozitie mai bine de 2 ani ca sa se acomodeze cu ideea. Dupa ce a declarat in interviuri anterioare ca nu zambeste pentru ca se simte stingherita ca toata lumea este cu ochii pe ea, saptamana aceasta actrita i-a comparat pe paparazzi cu niste violatori:

Este atat de .. Fotografiile sunt asa de … Cand le privesc parca m-as uita la cineva care este violat. In majoritatea timpului nu fac fata situatiei. Niciodata nu mi-am inchipuit ca asta va fi viata mea. (…) Ceea ce nu vedeti sunt blitzurile bagate in fata mea si intrebarile deplasate care imi sunt puse, sau persoanele care tipa pentru a-mi atrage atentia. Tot ceea ce vedeti este doar un actor sau o celebritate orbita de un blitz.

by Alexa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu