marți, 12 ianuarie 2010

Ashley Greene, ceruta in casatorie de sotia unui fan O.O


Ashley Greene, vedeta din Twilight, a primit o cerere ciudată în căsătorie - de la soţia unui admirator, relatează site-ul Contactmusic.

Actriţa are o mulţime de fani datorită succesului înregistrat de pelicula Twilight, iar dintre aceştia au fost câţiva care i-au cerut mâna, însă tânara Ashley îşi aminteşte mai ales de o ofertă ieşită din comun.

"Am fost cerută în căsătorie de către nevasta cuiva, asta a fost un pic neobişnuit... Îmi spunea în scrisoarea ei: «Soţul meu nu a putut să fie prezent, iar el vrea să te ia de soţie». Ce mi-a trecut prin minte? «Vrei să scapi de soţul tău, aşa-i - e deja folosit? Ar trebui să mă simt flatată»", povesteşte Ashley. În plus, vedeta îşi aminteşte că nevasta "peţitoare" nici măcar nu trimisese o fotografie a soţului...Destul de ciudat...Nu credeti??


by Alexa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu