luni, 4 ianuarie 2010

Miley Cyrus uraste Twilight?? :|



In timp ce toti adolescentii din intreaga lume adora Twilight,Miley Cyrus a declarat ca il detesta fara ca macar sa se fi uitat la el.
Miley este conştientă că „Twilight" s-a transformat într-un adevărat fenomen la fel cum s-a întâmplat cu „Star Wars" şi cu „Harry Potter", însă nu este interesată de acest lucru şi refuză să vizioneze filmul.

"N-am văzut filmul şi nici n-am de gând să-l văd. Toţi oamenii care se uită la „Twilight" ajung să fie înnebuniţi după personaje şi chiar mă simt prost că nu simt la fel. Mie nu-mi plac vampirii şi nu cred că mi-ar plăcea să mă uit noaptea la un film şi să văd un lup pe ecran", a declarat tânăra actriţă într-un interviu acordat unui post de radio.

Fitze, fitze...

by Alexa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu