joi, 20 mai 2010

Interviu cu Kris, Rob si Taylor

Robert, Kristen si Taylor


Dupa aparitia la Oprah cei trei actori au aparut intr-un pictorial nou in revista USA Today si au acordat un interviu in care au vorbit despre celebriate, paparazzi si Eclipsa:
Dupa ce New Moon a fost lansat toamna trecuta, nu a trecut nicio zi fara sa exista un titlu pe prima pagina despre Lautner si frumoasa Taylor Swift sau speculatii despre relatia dintre Robert Pattinson si Kristen Stewart. Desi,in ultima vreme, nebunia s-a mai calmat intr-un fel, judecand dupa marele numar de coperti de reviste fara Twilight pe ele. “Nu stiu daca asta este intradevar motivul,sau poate e din cauza ca am invatat in ultima perioada sa ne ascundem mai bine de paparazzi”, spune Pattinson.
“Cu siguranta acesta e motivul”, adauga Stewart. “Ei doar inventeaza o poveste care sa se potriveasca cu pozele facute.Daca nu fac rost de poze, nu pot inventa nici articolul.Noi reusim sa ne scundem mai bine acum.”
Stewart a vorbit despre ecranizarea cartii Eclipsa.“Este ca o masina bine unsa in momentul de fata. Am avut mai mult timp la dispozitie pentru a lucra la film.Si ne-au dat mult mai multi bani de data aceasta. Asa ca suntem emotionati sa vedem cum va iesi.”
Pattinson,aratand uimit,o corecteaza repede.“Se refera la bugetul pentru film”
Stewart adauga: “Oh Doamne. Nu, nu. Nici nu m-am gandit la asta. Ei au investit mai multi bani pentru ca filmul sa arate bine!”

Salariile chiar au crescut – Stewart si Pattinson sunt platiti cu 7.5 milioane dolari fiecare plus procent negociat din incasari,Lautner primeste 5 milioane dolari – in timp ce bugetul productiei a crescut la 65 milioane dolari, inca modest in comparatie cu alte francize.
Dar si dolarii in plus au fost cheltuiti,mai ales pentru efectele speciale. Chiar si lupul in care se transforma Taylor este mai expresiv decat in New Moon. Taylor a explicat cum au decurs filmarile: “Am venit pe platouri si am imbracat un costum gri si stramt de spandex…” “E un dialog si eu vorbesc cu el”, explica Stewart. “Eu am spus ‘Cum o sa fac asta fara Taylor?’ Asa ca, in loc ca actrita sa se prefaca ca un urias lup computerizat este in apropiere, Lautner s-a oferit sa stea acolo. “Practic arata ca un Teletubby”, continua el despre tinuta sa. Avem un cerc pe fata dar in rest totul era acoperit. A fost ciudat. Dar da, am stat acolo si practic m-am aplecat…”
“Eu chiar ii mangaiam capul” a adaugat Stewart.

Viata dincolo de Twilight
Stewart este incantata ca faca parte din versiunea ecranizata “On The Road” a lui Jack Kerouac si va incepe filmarile in august.Pattinson a terminat recent filmarile de pe pe platourile Bel Ami din Londra secolului 19 ( in care a jucat impreuna cu Uma Thurman, Kristin Scott Thomas si Christina Ricci). Se culca cu toate trei?
“Da, dar nu sunt deloc obisnuitele scene de dragoste”, spune el.
Adauga Stewart: “Ele toate sunt putin ciudate. Putin provocatoare. Si putin nud.”

Intre timp, Lautner – a jucat rolul unui atlet in liceu in comedia Valentine’s Day – va deveni erou in filmele de actiune Abduction si Strech Armstrong (o aventura 3-D).
Un alt proiect in care cei trei actori vor lucra impreuna este Breaking Dawn, care va avea premiera pe 18 noiembrie anul viitor. A patra si presupusa ultima carte este atat de blogata de evenimente ce-ti schimba viata – o nunta,sexul pentru prima data intre Bella si Edward, o dureroasa nastere – incat va fi ecranizata in doua filme.
Regizorul filmelor Breaking Dawn va fi Bill (Dreamgirls) nominalizat la Oscar pentru cel mai bun scenariu.

by Alexa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu